Jeg har Ingen Musik, Men min Player er Online

Er din musik stoppet med at spille, men Playeren står som Online i TuneButler Portalen?

1: Tjek lydkabel forbindelsen

- Sørg for, at lydkablet sidder korrekt i Musik Playeren og i lydanlægget. - Test med et andet lydkabel for at udelukke kabelproblemer.

2: Tjek lydindstillinger

- Sørg for, at lydstyrken i både TuneButler Portalen og på lydanlægget er skruet op. - Forhør dig evt. ved kollegaer, om de har pillet ved nogle indstillinger, hvis I er flere der varetager musikken.

3: Genstart Musik Playeren

- Genstart Musik Playeren ved at frakoble strømforsyningen, og vente 10 sekunder med at tilslutte den igen. - Virker dette ikke, kontakt venligst kundesupport på +45 89 80 20 09

Kan vi hjælpe dig med at komme i gang?

© 2024 TuneButler ApS

CVR DK41619821