Min Musik Player er Offline

Oplever du at din musik udebliver, og Playeren står som offline i TuneButler Portalen?

1: Tjek strømforsyningen

- Sørg for, at strømforsyningen er korrekt tilsluttet både Musik Playeren og stikkontakten. - Kontroller, at Musik Playeren lyser grønt.

2: Tjek internetforbindelsen

- (WiFi) Kontroller, at WiFi-netværket fungerer ved at teste forbindelsen med en anden enhed. - (WiFi) Genstart routeren, hvis forbindelsen er ustabil. - (Kabel) Sørg for, at internetkablet er korrekt tilsluttet både Musik Playeren og routeren. - (Kabel) Prøv at forbinde et andet kabel for at udelukke kabelproblemer.

3: Genstart Musik Playeren

- Genstart Musik Playeren ved at frakoble strømforsyningen, og vente 10 sekunder med at tilslutte den igen. - Virker dette ikke, kontakt venligst kundesupport på +45 89 80 20 09

Kan vi hjælpe dig med at komme i gang?

© 2024 TuneButler ApS

CVR DK41619821